Σελίδες

26 Ιουνίου 2024

"The way to sustainability"Global School Alliance




είναι μια παγκόσμια κοινότητα πρωτοπόρων
που επενδύουν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας εκπαίδευσης,
δεσμευμένοι στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών
και των μαθητών.
Ενώνει παθιασμένους εκπαιδευτικούς
από όλο τον κόσμο κάτω από τον κοινό στόχο
της παροχής παγκόσμιας μάθησης στους μαθητές.
Συνδυάζοντας τη διαδικτυακή συνεργασία
και τις καθηλωτικές εμπειρίες,
τα μέλη μπορούν να αναπτύξουν μετασχηματιστικές
διεθνείς συνεργασίες και αυθεντικές εμπειρίες μάθησης.

Η Global School Alliance είναι ένα δυναμικό και
χωρίς αποκλεισμούς δίκτυο 10.000 εκπαιδευτικών
και σχολείων σε 130 χώρες παγκοσμίως, αφιερωμένο
στην προώθηση της παγκόσμιας εκπαίδευσης.
Η Global Schools Alliance παρέχει
στους μαθητές μια παγκόσμια προοπτική
και την ευκαιρία να εργαστούν με μαθητές
σε όλο τον κόσμο για την αντιμετώπιση ζητημάτων
παγκόσμιας σημασίας. Το έργο τους είναι τόσο
σημαντικό και η εκπαίδευση και οι ευκαιρίες
που προσφέρονται με μια τέτοια
διεθνή προοπτική είναι ανεκτίμητες.
Με την καθοδήγηση και την υποστήριξη της Συμμαχίας,
τα σχολεία που συμμετέχουν έχουν τη δυνατότητα
να ενσωματώσουν παγκόσμιες διαστάσεις
στην κουλτούρα τους και να καλλιεργήσουν
μια αίσθηση διασύνδεσης μεταξύ των
μαθητών και του προσωπικού τους.

Ο δρόμος προς την αειφορία είναι προτεραιότητα
όλων μας αν θέλουμε να ζούμε σε έναν πράσινο και υγιή
πλανήτη και να έχουμε καλύτερη ποιότητα ζωής.
Το έργο έχει προγραμματιστεί για μαθητές 4-18 ετών και
όλοι μαζί μπορούμε να δουλέψουμε
με απλές δραστηριότητες,
όπως δενδροφυτεία, κλιματική αλλαγή, 3R,
λιγότερα σκουπίδια, βιωσιμότητα τροφίμων
και υγιεινά τρόφιμα, δημιουργία σχολικού κήπου,
ελαχιστοποίηση του
αποτυπώματος άνθρακα, πράσινη μεταφορά
και πρόταση τρόπων για να διατηρήσουμε
το περιβάλλον μας πιο καθαρό και πράσινο.

Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί!

Ας ξεκινήσουμε από σήμερα!


Τα νηπιαγωγεία μας συμμετέχουν φέτος στο πρόγραμμα

(Ο δρόμος προς τη βιωσιμότητα)

25 Ιουνίου 2024

Detectkids in action!#skillslabs


Τα νηπιαγωγεία μας τη φετινή χρονιά 2023-2024

                                 συμμετέχουν στο Etwinning project

 Detectkids in action!#skillslabs
               
                   Συγκεκριμένα συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα (36) ,
              από την Τουρκία(3), από την Πορτογαλία(1),από την Ιταλία(1),
από την Ρουμανία (1)και από την Πολωνία(1).


Το έργο μας περιλαμβάνει τρία εργαστήρια δεξιοτήτων 
με διαφορετικά θέματα στο ίδιο έργο.

Ο Ντετέκτιβ Βανς μας δίνει πολλές διαφορετικές αποστολές 
να πραγματοποιήσουμε και  μας ζητάει να λύσουμε γρίφους.

Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων έχει να κάνει με τη διατροφή,
 τις σωστές διατροφικές συμπεριφορές 
και τη σωματική δραστηριότητα.

Το δεύτερο εργαστήριο έχει να κάνει με την ανακύκλωση 
με τη βοήθεια ενός ρομπότ – Beebot.

Το θέμα του τρίτου εργαστηρίου είναι 
«εθελοντισμός και προστασία του τοπικού περιβάλλοντος
 – Το πάρκο στη γειτονιά μας»,
επομένως έχει να κάνει
 με την προστασία του περιβάλλοντος.

 Σε αυτό το εργαστήριο τα παιδιά θα χρησιμοποιήσουν

 επίσης δραστηριότητες προγραμματισμού.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ









24 Ιουνίου 2024

Καλοκαίρι μου γλυκό


Καλοκαιρινές δραστηριότητες 

και κατασκευές


Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

21 Ιουνίου 2024

“Τι να κάνουμε τι- τι το νερό για να σωθεί;” Καλοκαιρινή γιορτή


Η καλοκαιρινή μας γιορτή

Ήταν εμπνευσμένη από την ιστορία της Κατερίνας Λαλιώτη

Τι να κάνουμε τι- τι το νερό για να σωθεί;”


και είχε ως θέμα

Πώς θα σωθεί το νερό που κινδυνεύει;
Στην προσπάθειά τους να βρουν το μυστικό του νερού και τη σωτηρία του πλανήτη μας, οι κάτοικοι ενός μικρού χωριού θα γυρέψουν τις απαντήσεις σ’ ένα θαλασσινό ταξίδι.
Γοργόνες και νεράιδες, φώκιες, χελώνες και δελφινάκια, αντιμετωπίζουν κρίσιμα ζητήματα του περιβάλλοντος.
Το μυστικό για να σωθεί το νερό, δεν είναι παρά το μήνυμα που οφείλουν να διαδώσουν και να τηρήσουν όλοι, αναλαμβάνοντας ουσιαστικά ο καθένας την ατομική και συλλογική του ευθύνη.

Παρουσίαση του προγράμματος

Παιδική HELMEPA ”Η θάλασσα είναι ζωή”





Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων 
για τα δωράκια και τα παγωτά των παιδιών.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

12 Ιουνίου 2024

“Οι ντεντέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”

 



Εργαστήρια Δεξιοτήτων "Ζω καλύτερα Ευ Ζην"

και  Πρόγραμμα Σχολικών δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας


Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό
για σώμα γερό και μυαλό δυνατό»
αποτελεί μία εισαγωγή των μαθητών/τριών
στις σωστές διατροφικές συνήθειες
και στη σημασία της άσκησης για την υγεία τους,
υπό το πρίσμα των δεξιοτήτων μάθησης “4C”
(επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη δημιουργικότητα),
προκειμένου να τροποποιηθούν προς το καλύτερο
οι στάσεις και οι αντιλήψεις των παιδιών αυτής της ηλικίας
και να υιοθετηθούν αλλαγές στον τρόπο ζωής
(διατροφή, φυσική δραστηριότητα κτλ)
επωφελείς για την υγεία τους.

ΣΤΟΧΟΙ


  •  Να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα της Μεσογειακής διατροφής
  •  Να αναγνωρίσουν τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές
  • Να γνωρίσουν τη σημασία της κάθε ομάδας.
  • Να αντιληφθούν τα παιδιά πόσο σημαντικό είναι για την ανάπτυξή τους η σωστή διατροφή και άσκηση
  • Να γνωρίσουν τις τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες και να τις ξεχωρίζουν.
  • Να μάθουν να συνεργάζονται και να δουλεύουν ομαδικά, αλλά και να καλλιεργήσουν την αυτοπεποίθησή τους.
  • Να εκφράζουν τις σκέψεις τους για ένα πρόβλημα.
  • Να δίνουν προσοχή σε όσα οι άλλοι υπονοούν αλλά δε λένε.
  •  Να εκτιμούν το επίπεδο φυσικής δραστηριότητάς τους και να προτείνουν λύσεις.
  • Να σκέφτονται κριτικά ως προς την ποιότητα και ποσότητα των τροφών .Να εξοικειωθούν με τις ρουτίνες σκέψης.
  • Να συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού.
  •  Να σκέφτονται κριτικά ως προς τις συνήθειες διατροφής και άσκησης τους
  • Να ενεργοποιούνται για ανάληψη δράσεων σε ομάδες και να καλλιεργούν την κριτική τους σκέψη.



ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ 
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ